حریق بنزین در یک مغازه آپاراتی | تلاش ۲ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد برای پیشگیری از انفجار (۳ تیر ۱۴۰۵)

تبلیغات بنری

امروز یک مغازه آهن آلات در خیابان الشفیعی مشهد در آتش سوخت. با وجود ذخیره سازی بنزین در داخل فروشگاه و خطر انفجار، آتش نشانان دو جایگاه به سرعت حریق را مهار کردند و اجازه سرایت آن به واحدهای همجوار را ندادند. صاحب فروشگاه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

برای گزارش دادن ; فرمانده آتش نشان معین رضا فرخنده، سخنگوی سازمان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی شدید در یک مغازه آهن آلات خبر داد. وی گفت: ذخیره بنزین در داخل فروشگاه، عملیات را برای آتش نشانان بسیار دشوار کرده است.

وی ادامه داد: این حادثه امروز (سه شنبه 12 تیر 1405) در خیابان الشافعی رخ داد. با اعلام آتش سوزی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 18 و 42 در محل حاضر شدند و عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

خطر انفجار در کمین بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به شرایط خاص این حادثه گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد بنزین در داخل مغازه انبار شده است. وجود این ماده بسیار قابل اشتعال، مدیریت شرایط را برای آتش نشانان بسیار سخت کرده بود، اما خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش همکاران، آتش مهار و از سرایت آن به سایر واحدهای تجاری مجاور جلوگیری شد.

فرخنده گفت: در این حادثه صاحب فروشگاه مجروح شد که بلافاصله به اورژانس تحویل و به مرکز درمانی منتقل شد. علت دقیق حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری shahraranews

Be the first to comment

Leave a Reply