
ریهانیا مسفی شهر آرارانیوس ؛ نمایشگاه هنری و نمایشگاه “زندگی عشق” ، از جمله آثار ماشین محمد علی سبزی ، جانبازان در هنر خوشنویسی ، این روزها در نمایشگاه عظیم (مجموعه کوهار) برگزار می شود. ماشین محمد علی سبزی در مانشاد متولد شد. وی در سال دوم مدرک بالاتری کسب کرد و در سال دوم مدرک کارشناسی ارشد کسب کرد.
بسیاری از عضویت در شورای عالی انجمن هواپیمایی ایران ، بازرس انتخاب شده برای انجمن هواپیمایی ایران برای هشت سال و عضویت در کمیته های مختلف دوره ای انجمن هواپیمایی ایران برای سالها ، اعضایی که مسئول امتحانات خط ملی در تهران و اعضای شورای استان استان و یک استان استان هستند.
کتابهای مکتوب مانند Khayyam Nyshaburi ، Hafez ، Kalileh و Damen ، شصت برنامه آموزش TV -TV تولید و تولید کردند و در نمایشگاه هایی که توسط انجمن خواننده ایرانی و سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی و سایر دولت ها برگزار می شود ، تولید و تولید کردند. در نمایشگاه “One Life of Love” ، دو اثر خوشنویسی به روش های مختلف و در نتیجه سالها کار توسط پروفسور محمد علی سبزی نمایش داده شد. مصاحبه را با این هنرمند در مورد این نمایشگاه و هنر استان بخوانید.
نمایشگاه “یک زندگی عشق” و سبک کار خود را توضیح دهید؟
اول ، باید بگویم که من فکر کردم که این خط یک چیز جدی و حرفه ای است و من تمام زندگی خود را صرف آموزش خط کردم ، کیفیت خوشنویسی را تقویت کردم و سعی کردم همه چیز را از این طریق انجام دهم. این نمایشگاه شامل آثار مختلفی از جمله نوشتن رنگ ، کتاب ، صلیب و قطعات است که تنوع خوبی برای بیننده دارند. “یک زندگی عشق” اولین نمایشگاه مستقل و منحصر به فرد در یک صحنه است ، بنابراین نمونه های مختلفی را قرار می دهم. این می تواند یک رابطه هنری با خط خوشنویسی ایجاد کند و همه به منشأ دلخواه خود به سلیقه خود برسند.
خط خوشنویسی در ایران اکنون چیست و مکانی برای راهنمایی بین سایر شهرها در زمینه خوشنویسی چیست؟
این خط یک چیز تاریخی است و نه اتفاقی که شش ماه پیش یا یک سال پیش رخ داده است تا تاریخ آن به راحتی ذکر شود. این هنر پنج سال پیش در کشور ما بود و هر مرحله از تاریخ آن ، زمان و مکان بود. اساتید شگفت انگیز از ابتدا به کار خود آمدند. صدها خط در هر قرن حضور داشتند و صدر این هنر یافت شد که امروز در موزه های سراسر جهان می بینیم.
مردم ایران دارای دین خوشنویسی هستند ، که آنها باید انجام دهند و توجه بیشتری دارند و در مدیتیشن ، آموزش و آموزش در جامعه موفق تر هستند ، موفق تر. زیرا ما هیچ خطی برای صحبت نامناسب نمی بینیم. این خط با ادبیات ، حاکم ، فلسفی ، اجتماعی و تاریخی تبدیل به یک انسان خواهد شد که گزیده های آنها می تواند الگویی برای بقیه مردم باشد.
اکنون ، به دلیل اتفاقی که در پنجاه سال گذشته رخ داده است ، دلایل زیادی به دلایل زیادی از جمله تغییر روحیه مردم و بستن دانشگاه ها در ابتدای انقلاب به دلیل انقلاب فرهنگی مورد استقبال قرار گرفته است. ما سالانه 4 دانش آموز داشتیم که به 6000 نفر افزایش یافته است. اکنون با بازگشایی دانشگاه ها ، به ویژه دانشکده هنر ، بسیاری را به خود جلب می کند و همه به خطرناک ترین سلیقه های خود رسیده اند.
هنوز حداقل 6000 دانش آموز در کشور وجود دارد و هر تحریم بسیاری از افراد را جذب و آموزش می دهد. انجمن شرکت های هواپیمایی ایران طی پنجاه سال گذشته بسیار تأثیرگذار بوده است ، و ما آثار زیبایی از خوشنویسی را دیده ایم که هنرمندان را برای خوشنویسی ایجاد کرده است و دوره فعلی را برای یک دوره فوق العاده در تاریخ خط می بینیم.
خراسان از حضور زائران و بازدیدهای مردم در مکانهای مختلف هنری استقبال می کند. این منطقه همیشه در زمینه هنر مورد استقبال قرار گرفته است و هنرمندان بزرگ از این خط آمده اند که کارهای بسیار خوبی را اختراع کرده اند. اکنون دو خط عالی در استان وجود دارد و با انجمن خطوط تهران ارتباط برقرار می کند. یکی از بزرگترین آنها اسماعیل گوسانی است.
خط سوم اختراع شد که یکی از شش خط است و فرزند مقاله Baydawi و Kaith به ما داده است. خراسان مکانی امن برای جستجوی پناهگاه برای هنرمندان است ، زیرا این مجموعه مجموعه ای از تخصص های هنری را نشان می دهد. این یکی از موفقیت های استان است و امیدواریم که ادامه یابد.
اکنون ما هنرمندانی داریم که آثار منحصر به فردی دارند ، اما آنها را نمی توان چاپ کرد. من می خواهم مقامات رازافی ، شهرداری مشهاد ، استان و مدیر کل فرهنگ و راهنمایی اسلامی را منتشر کنم ، این هنرمندان آنها را در گنجینه های خود نوشتند و نگه دارند ، زیرا آنها به تحریم افتخار می کنند.
منظور شما این است که اگر محدودیت ها کاهش یابد ، ما کارهای هنری بیشتری خواهیم دید؟
بله اگر محدودیت ها کاهش یابد ، ما هنر بسیاری از هنرمندان بزرگ در شهر را مشاهده خواهیم کرد که به این منطقه افتخار می کنند. برخی از هنرمندان الخروسنی به دلایلی در تهران زندگی می کنند ، اما آثار آنها را می توان در یک صحنه پخش کرد.
به نظر شما خط فنی ریشه دار یا به دست آمده است؟ آموزش در خط شخص چقدر مؤثر است؟
این بستگی به این دارد که آیا ما هنر را شروع می کنیم ، با استفاده از لوازم جانبی و استعدادهای ذاتی در جهت درست. شخصی که می تواند طعم خود را قبل از ورود به خط تعیین کند ، باید برای پیشرفت با سه عامل همراه باشد. این ژن اول ، هنگامی که ما به دنیا می آییم ، یک ژن داریم ، توانایی هنری دارد و در مرحله کودکی رخ می دهد که باید حمایت مالی شود.
دوم پس از مراقبت از توانایی هنری ، موجودات این هنرمند حس هنری را احساس می کند ، که باید شواهد صحیحی برای هدایت آن در جهت درست داشته باشد. سوم تلاش و تلاش این هنرمند استفاده از استعداد خود است. اگر در تلاش و مطالعه ناکام باشید ، این امکان پذیر نیست ، زیرا سوم نتیجه استدلال قبلی است.
در هنر مانند موسیقی ، برخی از اساتید بر این باورند که این هنرمند با ماشین های خود همراه نیست و او نمی تواند در کمال و بلوغ بازی کند.
بله این همچنین اولویت در خط است. اگر ما آن را دوست نداریم ، موسیقی با گوش انسان سروکار دارد. این نقاشی دوباره قابل بازسازی است. این خط تنها هنری است که اگرچه خلاقیت فکری راهی برای استفاده از ابزارها پیدا می کند و تمام جزئیات و مهارت های اداری را در عملکرد می خواند.
در این هنر ، موقعیت ها ، ویژگی ها و قابلیت های بسیاری وجود دارد که باید برای شما مشترک شود. هنگامی که احساس آمادگی می کنید ، قلم قلم باید نوشته شود. درست است که شما عامل هستید ، اما خود قلم باید کار او را بداند. وحدت وجود بین هنرمند و کار او یکی از موضوعاتی است که باید به آثار ارائه شود. در غیر این صورت ، این یک اثر هنری نخواهد بود.
رشد و پیشرفت گرافیک ها و رایانه ها ، ظهور هوش مصنوعی یا عدم رشد در هنر خوشنویسی چه نقشی می تواند داشته باشد؟
این بسیار خوب است که ما در مورد اعتقادات و شکل تاریخ معاصر و آینده و وجود تاریخ معاصر و آینده صحبت می کنیم ، زیرا باید مراحل زیر را برداریم.
فناوری کار را به حدی می رساند که بسیاری از صنایع و هنرهای سنتی ناپدید می شوند. ما همچنین شاهد تحولات ویژه ای در پزشکی خواهیم بود. در آینده ، این خط برای گذشته به یک هنر تبدیل می شود و نمی تواند به آینده منتقل شود ، زیرا قانون آن اکنون به پایان رسیده است و ما حدود سی سال مکاتبات نداریم. اکنون این دوره تأیید نشده است که ما را به دوره ای پر از ابزارهای مختلف فناوری از زمان ساز سوق می دهد.
اکنون ما نمی دانیم که شخصی مانند ایلان مسک در چند سال آینده چه کاری انجام خواهد داد. این مسیر پدیده های بسیاری را غیرقابل اعتماد می کند و ما باید صبر کنیم و ببینیم که مدیریت جهان برای چنین رشد عظیمی منطقی است. از آنجا که بسیاری از مردم هنوز قرن ها زندگی کرده اند و به این فکر می کنند که چگونه یک فرد خاص زندگی می کند و به نظر می رسد مانند او. ما باید در مورد پنجاه سال آینده فکر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و برای وقایع آماده است. خط هنری است که از جامعه حذف می شود.
توصیه شما برای دانش آموزان جوان که به تازگی به این زمینه رسیده اند چیست؟
برای ورود پدیده های جدید برای جلوگیری از این هنر ، باید برویم. زیرا ما نمی دانیم چه اتفاقی می افتد. بنابراین ما باید با شرایط و مشکلات روبرو شویم. کسانی که به این خط علاقه مند هستند ، همه در تمام وجود هستند و از فناوری استفاده می کنند که به تقویت اهداف خود در این خط رسیده است.
یعنی سرعت بخشیدن به سرعت آنها و گسترش دانش آنها. آنها باید موظف به انتخاب باشند ، زیرا این خط یک میراث خانوادگی است و نه برای من یا یک شخص خاص که آن را آزاد کند. همه ما برای ادامه زندگی عادی خود باید در کنار هم برویم تا این هنر را حفظ کنیم.
از آن گذشته ، ما باید بدانیم که چه کسی وام می دهیم. پروفسور ژولاموسین امیرخانی ، به عنوان کاپیتان خوشنویسی ، این فرهنگ را به یک صنعت تاریخی تبدیل کرد. امروز ، ما وارث سبک غالب خط هستیم که در اوج تعالی باقی مانده است. یعنی آقای آمریکا در هشتاد سال گذشته بالاترین مقام اعتباری را در زمینه خوشنویسی به دست آورد و ما باید تا حد امکان در مسیر این هنرمند ادامه دهیم.
Leave a Reply
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.