
نمات الله سعید ، که منتقد و نویسنده مکالمه با آن است سر و صداسریال ناریا که این روزها از آنتن پخش می شود ، گفت: “ناریا یک سری موفق است که موفق به جذب طرفداران و دیدن توده ها شد.” به نظر می رسد که رضایت مخاطب نیز خوب بود.
وی گفت: “برخی از سریال های تلویزیونی بسیار زرد هستند و دارای محتوای بسیار سطحی هستند ، اما برخی از سریال ها افرادی هستند که نباید گیج شوند زیرا متفاوت هستند.”
سعیدی همچنین توضیح داد: آثار زرد به نام SO با هدف مخاطب هدف قرار می گیرند و سعی می کنند مخاطبان را به هر طریقی جذب کنند. این برای محصولات کاری ارزشمند نیست ، اما سریال و آثار محبوب به ایده آل ها و ایده های مخاطب نگاه می کنند و در مورد مدرک متعالی تر فکر می کنند.
به نظر من ، “ناریا” یک سری مشترک و موفق از اهداف و ارزش های موجود در کیف در مقایسه با سری زرد است. این افراد این سریال معروف را می دانند که مخاطب توسط داستان و سرگرمی دیده می شود ، و حتی اگر انتقال موضوعات و ارزش های شگفت انگیز دوم باشد ، آنها این موضوع را در نظر می گیرند و می دانند که باید در نظر گرفته شود.
سعید به نکات مثبت “ناریا” اشاره کرد: یکی از جاذبه های سریال “ناریا” این است که داستان پر از درگیری است و برخی از وقایع و ماجراهای جالب وجود دارد. نیروی دیگر این سریال این است که داستان در هر قسمت در یک داستان پیش می رود ، که یک مسئله مهم است زیرا معضل بسیاری از ریتم های سری و حرکت لاک پشت (نه تصاویر). به نظر من ، اگرچه موضوعات و شخصیت های زیادی است ، این سریال مطابق با بحث محتوا در مورد آنچه او می گوید مطابقت دارد.
وی توضیح داد: “اولین انقلاب ترور چهره های فرهنگی بود و این داستان تا به امروز به اشکال مختلف ادامه یافت ، می بینیم که شخصیت های علمی ما هدف قرار گرفته اند.” این نشان می دهد که نخبگان علمی امروز در میدان نبرد علیه دشمن قرار دارند ، بنابراین دشمن در تلاش است تا آنها را حذف کند. به همین دلیل آتش سوزی نشانه خوبی از ارزش علم و نخبگان علمی در داخل کشور دارد و از محورهای مهم پیروی می کند.
“ناریا” همچنین یک سنت سنتی دارد ، به این معنی که چهره اصلی و اصلی داستان او یک زن است. یک زن متعلق به نژاد کرد است. این سنت سنتی را می توان تخمین زد.
وی گفت: “ناریا یک متخصص را در مرکز داستان قرار می دهد و او یکی از مهمترین نژادهای کشور ما است.” دیدگاه نژادها و زنان به عنوان نیروهای مؤثر در این سری نکته مهمی است.
در بخش دیگری از گفتگوی خود ، منتقد در مورد معضل منابع سریال امروز تأیید کرد: “ما جادوی داستان را می بینیم ، به همراه داستانهای مختلف ، جذاب ، در حالی که با این موضوع به همان اندازه که مزه می شود ، می پردازیم.”
سعدی از کلیشه های تولید تلویزیون انتقاد کرد: چرا سینما و تلویزیون نمی توانند تخیل را با شخصیت هایی مانند غول ها و خروج کار کنند؟ یکی از دلایل این است که ما توانایی هضم آن را نداریم و این زنجیره می تواند جادو و املا را نشان دهد ، اما در خارج از جعبه نامیده نمی شود. این موارد شگفت انگیز در این سریال کم نیست.
وی گفت: “ناریا اثری است که به هویت های ملی اشاره دارد و این یک نکته مهم است.” البته این امر مستلزم ارتقاء مخاطبان غیر ایرانی است که سازندگان دنباله می توانند در نظر بگیرند.
Leave a Reply
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.